Thanks for having me/Gracias por aceptarme

Introduce yourself here and let us know your TVRO background.
Post Reply
Dusan
TVRO Member
TVRO Member
Articles: 0
Posts: 7
Joined: Thu Aug 01, 2019 12:23 pm
Been thanked: 2 times

Thanks for having me/Gracias por aceptarme

Post by Dusan » Sat Aug 17, 2019 8:43 pm

My name is Jose, I'm from northern Mexico. I found this forum a couple weeks ago and I can say this is the best site out there for satellite enthusiasts.
It has helped me a lot in setting up my dish and enjoying quality programming. I have some experience setting up Ku dishes now going on to try C band.

My current setup is a 1.2 meter dish with conical scalar pointed at Eutelsat 113w, enjoying 59 channels.

If I can be of any help, my pleasure. Thanks for having me.

------------------------------

Mi nombre es jose, soy del noreste de Mexico. Encontre esta pagina hace unas semanas y puedo decir que es la mejor que he visto.
Me ha ayudado a configurar mi antena y he logrado obtener muy buena progamacion. Tengo experiencia configurando antenas de banda Ku pero ahora quiero experimentar con banca C.

Actualmente tengo configurada una antena de 1.2 metros con escalar conico apuntando a Eutelsat 113w, disfrutando de 59 canales.

Si puedo ser de ayuda, encantado. Gracias por aceptarme.

JDavid22
TVRO Guru
TVRO Guru
Articles: 0
Posts: 35
Joined: Wed Aug 14, 2019 1:29 am
Has thanked: 13 times
Been thanked: 3 times

Re: Thanks for having me/Gracias por aceptarme

Post by JDavid22 » Mon Aug 19, 2019 10:36 am

Welcome friend, you came to the best forum I assure you, I am from the southern part of Guerrero, Mexico I currently have a 1.8 m antenna which I use for 117 or 113 too, I am in projects to install a 3.8mts antenna with polar mount and Here I have found very valuable and accurate information, it takes you step by step to achieve the objective.




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bienvenido amigo, llegaste al mejor foro te lo aseguro, soy de la parte sur de Guerrero, Mexico actualmente tengo antena de 1.8 mts la cual uso para el 117 o 113 tambien, estoy en proyectos de instalar una antena de 3.8mts con montura polar y aqui he encontrado informacion muy valiosa y precisa, te lleva paso por paso para lograr el objetivo.

User avatar
tvroadmin
TVRO Administrator
TVRO Administrator
Articles: 1
Posts: 902
Joined: Sat Mar 01, 2014 1:00 am
Has thanked: 13 times
Been thanked: 56 times

Re: Thanks for having me/Gracias por aceptarme

Post by tvroadmin » Tue Aug 20, 2019 10:07 am

Welcome to our forum guys!!

There is a lot of good info here on setting up a C-band dish. Also, quite a few experts who don't mind sharing their knowledge. There are also hundreds of Mexican satellite TV channels broadcasting on 113 and 117 west, so you are definitely on the right tack. Please enjoy your stay at TVROSat!


---------------------------------------------------------------------------------------------

Bienvenidos a nuestro foro chicos !!

Aquí hay mucha buena información sobre cómo configurar un plato de banda C. Además, bastantes expertos a los que no les importa compartir sus conocimientos. También hay cientos de canales de televisión satelital mexicanos transmitiendo en 113 y 117 oeste, por lo que definitivamente está en el camino correcto. ¡Por favor disfrute su estadía en TVROSat!
Administrator
([email protected])

Post Reply

Return to “New Members”